Besplatan obilazak Atine sa lokalcem iz “Ovo je moja Atena”

Richard Ortiz

Kada posjećujem neku novu zemlju, uvijek pokušavam pronaći obilazak lokalnog stanovništva jer vjerujem da je to jedan od najboljih načina da doživite neko mjesto i naučite više o načinu života. Bio sam veoma sretan što sam otkrio da moj rodni grad, Atina, nudi posjetiteljima ovakvo iskustvo, besplatan obilazak sa lokalnim stanovništvom. Odlučio sam da isprobam i javim vam da li se isplati.

Možda će vas zanimati:

Kako provesti 3 dana u Atini.

Najbolje stvari u Atini.

Gdje odsjesti u Atini.

Najbolja jednodnevna putovanja u Atini.

Kula vetrova u Plaki

Kako rezervisati besplatnu turneju sa mještaninom u Atini

Prvo da vam kažem da je besplatna turneja sa lokalcem organizuje Ovo je moja Atina, koja je deo zvaničnog turističkog entiteta grada. Rezervacija jednog od ovih obilazaka je vrlo jednostavna i sada ću vam to objasniti:

Prvo morate otići na Ovo je moja web stranica u Atini ovdje.

Zatim pritisnite I' Ja sam posjetitelj koji vas vodi na novu stranicu s dva izbora: Upoznajte naše lokalno stanovništvo ili rezervirajte obilazak.

Pošto sam lokalac u Atini i već znam neke stvari o gradu, odlučio sam da pregledam lokalno stanovništvo i izaberite jedan od mojih izbora.. Iskreno da vam kažem, to je bila teška odluka jer svi lokalni stanovnici imaju vrlo zanimljive ličnosti. Odlučio sam da obiđem Aleksandrosa koji je takođe arheolog. kakav jesamveoma strastven za istoriju, mislio sam da je to najbolji izbor za mene.

Još jedna prelepa kuća u uličicama Plake

Potom sam krenula na stranicu “Rezervirajte obilazak” gde morate popunite svoje kontakt podatke, datum i vrijeme kada želite da obiđete, broj ljudi koji prisustvuju, vaša interesovanja i na kraju na praznom prostoru možete pisati o sebi i svojim posebnim zahtjevima. U tom prostoru sam zatražio da obiđem lokal koji sam izabrao.

Ne morate također birati jer u zavisnosti od vaših interesovanja i dostupnosti sistem će automatski pronaći lokal koji odgovara vašim kriterijima. Čim pošaljete svoj zahtjev, dobit ćete e-mail da je vaš zahtjev registriran i da će vam se javiti u roku od 48 sati.

stara crkva u Plaki

Uskoro primio e-mail da je moja tura rezervirana, datum obilaska, ime lokalnog stanovnika koji bi mi dao obilazak i njegove kontakt podatke. Zamolili su me da kontaktiram svog vodiča u roku od 72 sata kako bih to potvrdio i dogovorio posljednje detalje poput mjesta sastanka i vremena. Iz iskustva moram vam reći da biste trebali provjeriti i mapu bezvrijedne e-pošte jer je ova poruka završila tamo.

kafić na otvorenom u podnožju Akropolja

Tada sam razmijenio nekoliko mejlova sa mojim lokalnim vodičem kako bismo dogovorili mjesto sastanka, vrijeme ireci mu više o sebi i onome što me zanima. Sastajališta su na centralnoj lokaciji kao što su trg Syntagma ili trg Monastiraki, tako da ne treba da brinete.

Ulična umjetnost u Plaki

Moja obilazak sa mještaninom u Atini

Jednog lijepog sunčanog nedjeljnog jutra, sreo sam svog lokalnog vodiča Alexandrosa na trgu Syntagma. Dok smo se spuštali u jednu od najpopularnijih ulica u Atini, ulicu Ermou, razgovarali smo o onome što sam želeo da vidim tokom naše šetnje. Krenuo je prema Plaki, najstarijoj četvrti u Atini, i iako sam tamo bio mnogo puta, Aleksandros mi je pokazao mnoga mjesta koja su mi skrenula pažnju.

Kao što sam već spomenuo Aleksandros je arheolog pa mi je ispričao dosta istorijskih činjenica o mnogim spomenicima koje smo vidjeli usput i opisao mi kako su bili u antičko doba i kako su se koristili.

Kula vjetrova sa Akropolom na stražnjoj strani.

Jedna od naših stanica uključivala je i toranj vjetrova koji se smatra najstarijom meteorološkom stanicom gdje je moj vodič objasnio kako su je Atinjani koristili da vide vrijeme i vrijeme. Također sam imao priliku vidjeti zgradu koja je nekada bila privatni hamam i mjesto gdje su bili javni hammami za vrijeme otomanske okupacije.

Otomanska kupatila u Atini

Ovo posljednje radi kao muzej. Iskreno da vam kažem, nisam znao da ova mjesta postoje.Zatim smo se uputili prema najstarijoj kući u Plaki, koja je nedavno obnovljena i koja će ovog mjeseca početi s radom kao muzej. Možete je pronaći u ulici Andrianou 96.

prekrasne neoklasične zgrade u Plakinajstarija kuća u Plaki

Nakon lutanja po Plaki i divljenja neoklasicističkim zgradama, antičkim spomenicima i nekima ljupki komadi ulične umjetnosti Aleksandros je predložio da posjetim drugu stranu Atine, područja Kerameikos i Metaxourgio. Godinama nisam kročio u ove kvartove jer sam mislio da se tu nema šta vidjeti i raditi. Pogodi šta? Pogrešio sam.

Ulična umetnost u Psyrijuobnovljena kuća u Psyriju

Oblast Metaxourgio i Keramikos udaljena je deset minuta hoda od trga Monastiraki. Na našem putu do tamo prošli smo kroz još jedno centralno kvart zvano Psyrri gdje se može naći mnogo kafića, barova i restorana zajedno sa nekim nevjerovatnim komadima ulične umjetnosti. U oblastima Kerameikos i Metaxoyrgio, ima puno prekrasnih neoklasičnih zgrada, neke oronule, a neke restaurirane.

Vidi_takođe: 15 filmova o Grčkoj za pogledatiobnovljena kuća u Metaxourgiu

Prošli smo kroz kvart crvenih svjetala, vidjeli smo mnogo lijepih umjetničkih galerija duž način i ljepša djela ulične umjetnosti. Iako se ovo područje smatra degradiranim, ponovo je počelo da oživljava sa mnogo lijepih restorana i barova koji rade duž njegovih ulica.

lijepa, alioronula kuća u Metaxourgio-

Moj vodič je preporučio nekoliko njih i planiram ih sve posjetiti u bliskoj budućnosti. Već sam posjetio jedan restoran koji mi je preporučio pod nazivom Rakor sa prijateljima i svima nam se dopao. Fina hrana, tradicionalni grčki ukusi i odlične cijene. Nikad je ne bih pronašao sam. Ova područja bih opisao kao alternativne i živahne sa odličnim noćnim životom i punim mladih ljudi.

Pročitajte više stvari koje možete raditi u Atini od Jet Settera.

ulična umjetnost u Metaxourgioulična umjetnost rad u Metaxourgiu

Moja turneja je trajala 3 sata koja su prošla vrlo brzo. Iako živim u Atini, moj vodič mi je uspio pokazati mnoge dijelove koje nisam znao. Bio je veoma ljubazan, ljubazan i neverovatno obrazovan. Stvarno sam se osjećao kao da sam na odmoru istražujući nova mjesta.

To je bio moj obilazak Atene po mjeri, možete napraviti svoje u zavisnosti od vaših interesovanja.

Ako posjećujete Atinu, potpuno sam preporučujemo da rezervišete besplatnu turu kod lokalnog stanovništva. Uvjeren sam da će to biti vrhunac vašeg putovanja.

Vidi_takođe: Najbolja grčka ostrva za planinarenje

Jeste li već bili u obilasku sa lokalnim stanovništvom?

Kako je bilo?

Richard Ortiz

Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.